20 Ekim 2010 Çarşamba

Türk kahvesi

Ben tam bir kahve koliğim diyebilirim özellikle türk kahvesine bayılııırımmm,hiç bir zaman iyi yapılmış bir türk kahvesine hayır demem ,hergün mukakkak en az bir tane içerim. Zaten bizim kahve günlerimizde meşhurdur,hiç kimseyi bulamasam evde kendi başıma yapar yinede içerim kahvemi:),tabii insanın sevdikleriyle ,güzel sohbetler eşliğinde  içilen kahvenin tadıda başkadır...
  
 Bugünde yağmurlu havada,evde tembel tembel otururken arkadaşımın telefonuyla hareketlendim doğru kendilerine kahve içmeye gittim,iyikide gitmişim hem canım arkadaşımı gördüm hemde türk  kahvemi içip kendime geldim:))Sizde benim gibi kahve sevenlerdensiniz beklerim kahve içmeye:))

  





                                                    
                                                   Triko bluz: TwoMail

                                                   Askılı atlet: Koton

                                                   Kot tayt: Sosyete pazarı

                                                   Ayakkabı: İnci

                                                   Saat: Swatch

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.