19 Ekim 2010 Salı

Arkadaşlarla buluşma

Bugün 15 günde bir 7 arkadaş geleneksel olarak düzenlediğimiz restorant buluşmamız  vardı:)...Sabah kalkıldı işler yapıldı, kuaföre gidildi ,kız babaya dükkana bırakıldı, sonra doğru arkadaşlarla buluşma yerine.Bu hafta evimize çok yakın mesafede olan bir restoranta gittik,yemeklerimizi yedik ,çaylarımızı açık hava içtik ,2 saate yakın oturduk sohbet ettik,15 gün sonraya başka bir restorant ta buluşmak üzere sözleşip ayrıldık.

Aslında bugün daha şık giyinip gitmek istiyordum ama baktım geç kalıyorum hemen üzerime birşeyler giyip evden çıktım:((...Bu arada arkadaşlarım modifiye ettiğim hırkamı çok beğendiler.





Hırka: Ben yaptım

Pantolon:Lady elite
Siyah t shirt:Miss poem
Ayakkabı: LC
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.