22 Ekim 2010 Cuma

Leoparlı Papuç & Güllü Tayt

  Ben bu aralar dışarıdan eve girmez oldum,tam bir gezentiyim he hee.

            Dün akşam yeşil kunduradan aldığım bootileri eşime gösterirken baktım arkasında bir hata (alırken nasıl görmediysem), eeee götürmem lazım yoksa içime sinmez,sonra fatura falan kaybolur elimde kalır,zaten çok kısa bir süre sonra kapanıcakmış mağaza fiyatları o yüzden çok uygun.... Bende bugün arkadaşıma gidicektim gitmeden ilk iş olarak Yeşil kunduraya uğradım onlarda başka şubelerin de varmı diye araştırırlarken  ,benim gözüm yine başka ayakkabılara takıldı:(((Ve bu ayakkabıları beğendim aldım, leoparlı olması çok hoşuma gitti,fiyatı sadece 35 TL..Sizce nasıl???...Bootilerinde yenisi başka şubeden  gelicek :))))

          Alışverişten sonra  arkadaşıma gittim 7-8 arkadaş oturduk güzelce kaynattık:))Ordan çıknca  beni ısrarla  sosyete pazarına götürdüler,yoksa benim bu hafta pazara gitmek gibi bir niyetim yoktu.:)))Arkadaşlarıma yardımcı olmak için gittim.İyikide gitmişim kendime çok güzel bir tayt aldım üzerinde kendinden katmer katmer güller var ve sadec 5 TL ye,pazarda  o kadar güzel taytlar vardı ki tüllüsü, renk rengi harikaydılar,ama ben bu hafta sadece 1 tane aldım.Birde kendime çok güzel bir şal aldım (fiyatı 5 TL),trençkotumla kullanmak için. Bu haftaki sosyete pazarı ganimetlerim de bu kadar.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.