16 Ekim 2010 Cumartesi

Alışveriş günü !

Dünün yorgunluğunu üzerimden atamadan bugün kendimi yine dışarlara attım  yanımda arkadaşımda vardı  dükkan dükkan gezdik,dolaştık ..eve geldim ayaklarım zonkluyor..

    Alışveriş maratonuna  arkadaşımızın mağazasıyla başladık,ordan  kendime güzel güzel ciciler aldım iki tane elbise bir tane tişört aldım ordan çıktık , arkadaşımıza kahveye gittik biraz sohbet edip dinlendikten sonra gezmeye tam gaz devam ..

Gezerken  küçük  bir ayakkabı dükkanına  rastladık girelimmi girmeyelimmi derken girdik içeri küçük ama çeşit çeşit ayakkabı, çizme,bootie modelleri vardı fiyatlarıda bayağ uygun ,bir tane düz taban  bootie, birde portföy çanta aldım..

     Sonraki durağımız esmer bujiteri  kızıma kendime   süslü tokalar  aldık ..Baktık artık yorulduk soluğu AVM de aldık  , sadece LC ye uğradık  arkadaşın kızına birşeyler bakmak için , bende boş boş bakınırken gözüm ayakkabı reyonuna takıldı  pullu babetleri gördüm  hemen  aldım .Son durağımız alışveriş merkezindeki balıkçı oldu akşam yemeğimizi yiyip evimize geldik.

Cicilerimi sizler için acele acele resimledim,giyince üstümde de resimlerini çekip paylaşırım sizlerle..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.