14 Ekim 2010 Perşembe

Pembe ve Dore papuçlarım !Ne giydim

Aslında bu alışverişi yapalı bir kaç hafta oldu ,papuçları sezon sonu indiriminden aldım ama yinede sizlerle paylaşmak istedim...Pembe olanını NINE WEST ten 69 a, Dore rengi olanı İNCİ den 59 a aldım.Özellikle pembe olanı çok çok severek aldım, papuçlarıma ugun bir ruj ve ojede aldım. Yaz kış severek kullanıcağım bir model kışın ev gezmelerinde tabii:)Buralarda ev gezmeleri çok fazla,cicilerimi geçen hafta arkadaşıma giderken giydim bile arkadaşlarımda çok beğendiler o gün beni haftanın şıkı bile seçtiler:)Papuçlarımı saten füme pantolon, pembe pullu straplez bluz ve hırkayla kombinledim.






Dore papuçlarımda çok cici ve sevimliler görür görmez sevdim ve aldım ..  Günlük yaşamda topuksuz ayakkabı giymeyi çok severim önümüzdeki yazda eminim bu papuçları çok severek giyicem.Her sezon mutlaka yaz başında kendime birçift dore babet alırım çok seviyorum dore rengini.

                                          
                                                             Pantolon: Vivid
                                                            
                                                             Hırka ve straplez bluz:  On Fashion Triko

<script type="text/javascript" src="http://widgets.amung.us/tab.js"></script><script type="text/javascript">WAU_tab('6rieszsi6fxn', 'left-middle')</script>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.