12 Ekim 2010 Salı

Mikrodalgada ısıtılan çorap

Bir önceki yazımda kışlık giysilerimi çıkardığımı söylemiştim,tabii çoraplarda çıktı ortaya bugün en kalınından bir tane  giydim bile...
      Ben çokkk üşüyen bir insanım, bir tek hamileliğimde fazla üşümedim,oda aldığım  24 kilodan sanırım:)İnternette bu kış için ev ayakkabısı ve çorap modellerini araştırırken rastladım bu güzel şirin ev çoraplarına ,birde mikrodalgada ısıtılıp sıcacık giyildiğini okuyunca hem şaşırdım hemde çok sevindim:)

Bu güzel cicilerin adı HOT BOX  ,farklı renk  ve koku çeşitleri var.Pofuduk  modeller ısıtılırken sadece içindeki buğday kesesi ısıtılıyor,diğer modellerde ürünün tamamı ısıtılabiliniyor. .Bu sıcacık çoraplar ayaklardaki eklem ağrılarını hafifletip,kan dolaşımını hızlandırmaya yardımcı oluyor.Ben bayıldım bu çoraplara tam benlik:)      


<script type="text/javascript" src="http://widgets.amung.us/tab.js"></script><script type="text/javascript">WAU_tab('0veqvy5gt1sn', 'left-middle')</script>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.