21 Ekim 2010 Perşembe

AÇEV

Bugün AÇEV in ( Anne Çocuk Eğitim Vakfı)  kursuna başladım:))Bu kurslar Anneleri ve Çocukları eğitmek için açılan kurslar.
    
                      Bana kurstan birkaç gün önce arkadaşım bahsetmişti kendisi  kayıt yaptıracığını söyleyince bende gitmeye karar verdim  ve bugün ilk dersimiz vardı...14 hafta sürücek bir program ve haftada sadece 1 gün ,benim için kötü olan tek tarafı kursun sabah olması:((  Sabah kızımı iki saatliğine babasıyla evde bırakıp kursa gittim , kurs yeri şansıma evime 5 dk mesafede ..,.     Bugün ilk gün tanışma ve 14 hafta boyunca  hangi konuları işliyceğimiz hakkında bilgi verdi hocamız.Bu kursun kızımla  (Kızım 26 aylık)  iletişimim konusunda bana  çok yardımcı olacağınna inanıyorum.


.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.