23 Ekim 2010 Cumartesi

Mutfağımdan mis gibi kokular geliyor

Moda kısmından bir anda yemeğe geçiş yaptım  ama mutfakta  moda gibi vazgeçemediklerimden...Misafir ağırlamayı çok severim genelde dondurucumda ani gelen misafirlerim için 2-3 çeşit ikramlıklarım olur.

      Bloğumda da ara ara mutfağımdan çıkan lezzetleri  de sizlerle paylaşıcam.Bu ikramlıklarıda bugün evde can sıkıntısından yaptım.Tarçınlı kurabiyeyi kayınvalidem çok seviyor onun için pişirdim.

& TARÇINLI KURABİYE &

Malzemeleri;

1 paket margarin

1 su bardağı şeker

1çay bardağı sıvı yağ

2 yumurta bir tanesinin akını yüzüne ayır

1 paket kabartma tozu

4 su bardağı un

1 su bardağı nişasta

2 yemek kaşığı tarçın

2-3 yemek kaşığı hindistan cevizi

Ben genelde  bu malzemenin yarı ölçüsüyle yapıyorum çok misafirim gelmiycekse..



    Hepsi karıştırılıp yoğurulur ceviz büyüklüğündeki yuvarlak yapılıp önce yumurta akına sonra hindistan cevizine batırılır.20 dk 180 C  fırında pişirilir.




Kurabiyenin yanına birde tuzlu çeşit yaptım.

 &  SUSAMLI SİMİT  &

Malzemeleri,

Yarım paket margarin
Yarım su bardağı zeytinyağ
1 su bardağına yakın su
1 paket pakmaya
Tuz,alabildiği kadar un.

Üstü için 1 tane yumurta sarısı,susam.

<script type="text/javascript" src="http://widgets.amung.us/classic.js"></script><script type="text/javascript">WAU_classic('ao6dmhdjek2q')</script>


















    

4 yorum:

  1. merhabalar,blogun çok cici hayırlı olsun,aramıza hosgeldin...ekle kısmında sanırım bir sorun var dünden beri ekleyemedim seni,yazmak istedim...

    YanıtlaSil
  2. Chic'o'latte hoşbulduk,çok incesin:))bloğumu beğenmene çok sevindim.:))

    Evet dünden beri ekle kısımında bir sorun var galiba bende bir kaç arkadaşı izlemeye alıcaktım ama bir türlü yapamadım:((

    YanıtlaSil
  3. çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık
    ben de çok severim yemek yapmayı ve bu konuda bir blogumda var :)
    http://ezgininmutfagi.blogspot.com/
    sıcacık sevgiler

    YanıtlaSil
  4. my pink world,çok teşekkür ederim.

    Bende hemen bloğunuzu ziyaret ediyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.