21 Ekim 2010 Perşembe

TRENÇKOT VE SİYAH BOOTİLER

Bu aralar hava öyle değişkenki bir gün bakıyorsun hava buz gibi oluyor.,diğer gün günlük güneşlik.İnsan dışarı çıkarken  ne giyiceğini bilemiyor.Uzunca bir süredir kendime bu belli belirsiz havalarda giymek için trençkot arıyordum.Geçen hafta AVM de girmediğim mağaza kalmamıştı kiminin kumaşı kötü, kiminin modeli kötü  derken bir türlü beğenip alamamıştım.Bu gün arkadaşlarla yemeğe gittiğimiz AVM de hiç aklıma gelmezdi sevenhıll de trençkot beğenip alıcağım ama aldım kumaşı çok hoşuma gitti naylon değil  ,modeli düz siyah almam derken gittim yine siyah aldım geldim  ve sadece 60 TLye..Ordan çıktıktan sonra Yeşil kunduraya girdik ve ordaki kısmetimde siyah bootilermiş tek numarası kaldığı için  sadece 40 TL ye aldım.Bugün çok kârlı bir gündü:)))



2 yorum:

  1. Hepsi cok guzel Songul'cugum. Ozellikle siyah ceket cok begendim. ;)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler eylemciğim:)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.