28 Ekim 2010 Perşembe

Bir Bluz 3 papuç

Bugün kurstan sonra arkadaşlarla sözleştik ,Avm de cinebonus ta buluştuk.Arkadaşlarım çocuklarını sinemaya sokucaklardı kendileri girmiyceklerdi ama çocukların ısrarlarıyla onlar da kendilerini filimde buldular, benim kızım küçük olduğu için biz filme girmedik, eeee ne yapalım bizde ana kız sıkıldık oyuncak satan mağazaları dolaştık,yemeğimizi yedik, gezdik dolaştık : )
                           
                           Geçen haftalarda sosyete pazarından 3 tl ye  aldığım kırmızı bluzumu  bugün ilk defa giydim. Bluzu iyikide almışım giyince dahada bi hoşuma gitti,kollardaki büzgülü kısmı çok hoş . Bugünki kombinimle evde 2 ayrı farklı papuçla (hem siyah  bootilerle  hemde gümüş babetimle) bir kaç poz resim çektim ,bir kaç pozda dışarda püsküllü botlarımla resim çekindim bloğum için.











Bluz: Sosyete pazarı

   Bermuda şort:  Mudo Collectıon

Gümüş babet: LC

Püsküllü çizme: 2 sezon önce almıştım

Booti: Yeşil kundura

   Çorap:Penti

Oje: flormar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.