12 Ekim 2010 Salı

Kışlık giysiylerim gün yüzüne çıktı:)

Bu  sene  kış erken geldi havalar  çok soğuk kar yağsa şaşırmam o kadar yani..Bende acaba kışlıkları baza altından çıkarsammı çıkarmasammı diye düşünürken anca bugün çıkarabildim(nihayet hehehe)..Dolap içi ,baza altı kıyafetler ortaya çıkınca  odayı koy kaç yada kıyafet yığının ortasına otur  ağla, benim en sevmediğim işlerden biri budur :(

Dolabım mevsim değişikliği yaşarken nasıl oluyorsa her seferinde poşet poşet kıyafet seçiyorum, zaten seçmesek malesef almanın sonu olmadığı için koyaacak yer bulamayız.(Tabii seçtiğim kıyafetleri atmıyorum, yardımcı teğzemiz geldiğinde ona veriyorum kendisi  etrafında ihtiyacı olanlara veriyor)).

             Kış kombinlerimi burdan sizlerle paylaşıcağım ,çok yakında..


<script type="text/javascript" src="http://widgets.amung.us/tab.js"></script><script type="text/javascript">WAU_tab('0veqvy5gt1sn', 'left-middle')</script>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.