17 Ekim 2010 Pazar

Pazar gezmesi ve Ne Giydim

Bugün hava burda çok güzeldi, bizde kendimizi yine dışarlara attık ,arkadaşlarımızla buluşup kahveye içmeye gittik ,çocukları oyun parkına götürdük sonra yine biz bayanlar dayanamadık biraz mağaza gezdik..
         

               Lc ye girdik öyle kalabalıktıki ,o kalabalıkta gözüm yine ayakkabı reyonuna takıldı:))ve bu pudra rengi babetleri gördüm  çokta beğendim, niyeyse benim düz babetlere karşı bir sempatim var biraz daha baksam 2-3 adet daha alır çıkardım ama kendimi frenledim bu sefer. Aldığım babetlerin fiyatı çokta uygun 45 TlL den  15 TL ye düşmüş..





                                                   Strech jean pantolon:  Mango

                                                   Tshirt::Artistic collection

                                                   Hırka:Clock House

                                                   Ayakkabı:Se-Si

                                                   Çanta:Se-Si

                                                   Saat:Swatch
                                          

<script type="text/javascript" src="http://widgets.amung.us/colored.js"></script><script type="text/javascript">WAU_colored('m2svw36eldnd', 'f15a40000000')</script>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.