2 Aralık 2010 Perşembe

Yoğun Bir Gün Ve Ne Giydim?

Bugün sabah kursa gittim, kurstan  kuaföre sonra eve gel tekrardan koş koş hazırlandım.Kızımı babanneye bırakıp öğlen de  arkadaşlarımızla  klasikleşen  öğle yemeği buluşmasına gittim.Restaurantın üst katına çıkınca Ahmet Çakarla göz göze geldik kendisini eşim sayesinde her akşam  izlediğimiz spor yorum proglarım sayesinde iyi tanıyordum.Görünce öyle bir şaşkınlık geçirdimki yanımdada bir arkadaşım vardı  aaa demişim adamcağızda şaşırdı gülümsedi merhabalaştık .Korumasıda tam bizim masanın yanında duruyormuş biz onu garson zannetmiştik oda ayrı bir fiyasko:)  arkadaşım korumaya biz kalabalık olucaz başka masa varmı diye sordu ben gülmekten koptum.:)))Burda Hilton'da  söyleşisi varmış onun için buralara  gelmişler.Koruması bana isterseniz Ahmet beyle tanışıp resim çektirebilirsiniz  dedi bende kocacım için bir tane resim çektirdim kendisi çok severde Ahmet beyi  ve ayak üstü sohbet ettik .Bizi akşamki söyleşiye davet ettiler, tv 'de göründüğü gibi değilmiş sempatik bir insan.Sonra arkadaşlar toplandık akşama kadar sohbet muhabbet. Bugünde böyle koşuşturmalı yorucu geçti:))


Üst:Defacto
Etek:Favori
Çizme:Nıne West
Kolye:Kendim yaptım

Bu resimde çok kötü çıkmışım,simsiyah kıyafetlerle:((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.