22 Eylül 2011 Perşembe

Ses Veriyorum!

Bloğumu ihmal ediyorum gibi görünsemde aslında benim hiç bir suçum yok.Suçlu Pc,çektiğim  resimleri bilgisayara yükleyemiyorum  bir süredir sorun ne onuda anlamadım:(..Sizlerle paylaşmak istediğim bir sürü şey var ama resim olmayınca pek bir anlamı kalmıyor.Zaten bu aralar elimi neye dokunsam kurutuyorum şaka gibi...

Bu aralar dikiş makinelerimin her gün farklı ağrızalar çıkarmasına rağmen kendime çok güzel ciciler diktim.Dikiş makinelerim diyorum çünkü evde şu an iki tane nur topu gibi (eşimin değişiyle) dikiş makinemiz var.Memleketten gelirken teğzemin dikiş makinasınıda getirdim.Teğzem yıllarrr önce kendine dikiş makinası almış ama başına 2 defa geçmemiş.Makina kasasının içinde nerdeyse çürüycekmiş.Memlekete gittiğimde diktiğim cicilerden  konu açılınca bana  makinasını verebiliceğini söyleyince bende hemen sırtlayıp getirdim tabii kasasını getirmedim.:P Benim emektar makinaya göre çok iyi bir makina "1288 Model Singer Yoknaz Tam Devir",ama  çalışmadan durmaktan her gün ağrıza veriyor.Tabii bende tamirciye iki makina taşır oldum.En sonunda dayanamayıp ikisini kafa kafaya gertirip yakıcam.

Umarım en kısa zamanda pc ye resim yükleyeme sorununu çözerim de sizlerle yaptıklarımı paylaşabilirim.   

Sevgiyle kalın......

4 yorum:

  1. Umarım resim yükleme sorunun da çözülür makinelerinde düzelir sende bize diktiklerini gösterirsin nisamucum :)

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Cansın ekşi umarım, çok teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
  3. bu da geçeer :)) oğlumun en çok sevdiği şarkı.. şaka bir yana bende şu pclerle çok sorun yaşıyorum.eninde sonunda düzeliyor.merakla bekliyoruz yaptıklarını :))

    YanıtlaSil
  4. Yelda,umarım en kısa zamanda pc sorununu çözebilirim:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.