9 Aralık 2010 Perşembe

Korkmayın Sadece Yüz Maskesi !

Dün gece yatmadan  birkaç ay önce Watsons 'tan aldığım Yeşil çay esanslı antioksidan yüz maskesini denedim.Bu arada eşim oturma odasında tv izliyor bende maskeyi yatak odasında yaptım yalnız maskeyi yaptıktan sonra 15-20 dk beklemek lazımmış .Eşime seslendim bak odaya geliyorum yüzümde maske var sakın korkma dediysemde odaya girmemle eşim suratıma bakakaldı şaşırdı arkasındanda  Allah Allah bizim hatun ne yapacağını şaşırdı söylemleri başladı.:P Bunu aslında gece yapıp karşısına çıkmak vardı kesin orda düşer bayılırdı:)))..Unutmadan  yüz maskesi cildime iyi geldi.






2 yorum:

  1. bende watsonsın bu maskesini görünce çok şaşırmıştım krem gibi sanmıştım ama kocaman maske çıkınca...ben maskeyi kaplayınca yüzüme yanaklarım çökük durdu eşimde testeredeki karaktere benzetip halkalar çizdi üstüne:)))

    YanıtlaSil
  2. Özge aynen bende krem gibi sanmıştım,maskeyi zaten yüzümede tam kaplayamadıydım.Eşininde fikri süper:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.