22 Kasım 2010 Pazartesi

Ürgüp,Göreme,Avonos,Uç hisar,Şarap evi ve Bol Resim

Bayramın 3.günü   misafirlerimizi yeni yerler gezdirmek için Nevşehir e gezmeye götürdük.,erkek kardeşim ve gelinimiz çok istiyordu oraları görmeyi, eşimle biz artık ezberlemiştik her yerini.Sabah erkenden yola çıktık bol bol gezdik,dolaştık..Bence herkesin hayatı boyunca en az bir kere gidip görmesi gereken  yerler ,tarihi dokusu mükemmel. Ürgüpte başlayan gezi turumuz Avonos,Göreme,Uç hisar,Nevşehir' le devam etti ve gezimizin başlangıcı olan yer  Ürgüb te bir  şarap evinde son buldu..Resimler ablamın fotoğraf makinesinden ve kendi cep telefonumla çekildi.





















Ürgüp te bir şarap evi..

Şarap evinin mahzenini de gezdim..

Ben şaraba tövebeliyim o yüzden lezzetlerine bakmadım.Bir keresinde bilinçsizce öyle bir içmişimki kırmızı şarabı ,ertesi gün içim dışıma çıkmıştı ,doğru hastaneye gitmiştim.Dr.sebebinide söylemedim midemi üşüttüm demiştim,bana iki iğne vuruldu anca gözümü açmıştım.O gün bugündür ağzıma sürmem şarabı.: )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.