4 Kasım 2010 Perşembe

Leoparlı Elbise Kombinim &Dıy leopar boncuklu kolye

Bloğumda Leoparlı ayakkabı,Leoparlı çanta etiketinden sonra bugünde geçen sezon Adil ışıktan aldığım, bu sezonun trendleri arasında yer alan leopar modelli elbisemi giydim. ..Bugün arkadaşlarımla dışarda öğle yemeği için buluştuk giderken de bu cici elbisemi giydim bloğum içinde hemen  resimledim,bakalım sizler beğenicekmisiniz?







Elbise:Adil Işık

Ayakkabı:İnci

Kemer:Esmer Bujiteri

Çorap:Penti


Bu kolyeyi boncukları aldığım günün akşamı  yaptım.Aslında çokta malzememde yoktu..Bir daha modeli kafamda tasarlayıp alışverişe öyle çıkıcam...

        Kolyenin yapımı çok kolay..Kahverengi saten kumaştan 2 küçük fiyonk diktim ve 2 parça kalp  hazırladım, kalpleri  saten kumaşla kaplayıp birbirine yapıştırdım,kalp modelinin etrafına zincir yapıştırdım  ,fiyonkların ve kalbin üzerlerine leopar desenli boncukları yapıştırdım.Çok istediğim gibi birşey olmadı ama yinede düz kahverengi kazakla severek kombinliyebilirim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.