1 Kasım 2010 Pazartesi

Sezonun Trendi Pelerinler ve Benim Pelerin Kombinim

 Bu sezonun  en popüler trendi  olan pelerinler ünlü markaların vitrinlerinde yerlerini aldılar...Bence pelerinler soğuk kış günleri için de ideal,ya sizce?

















 Bende mor pelerinimi daha yazlıkların bile kalkmadığı dönemde SevenHıll den almıştım indirimli fiyatı 10 tl ,dışarda giymesem bile evde şal olarak kullanırım diye düşünmüştüm.Ve bir süredirde üzerinde düşünüyorum nasıl süslemeler yapabilirim  diye...Pelerin için yazı hazırlarken çıkardım ve hemen kombinleyip sizler için resimledim.







Pelerin: SevenHıll

Gömlek:Adil Işık

Tayt: Penti

Çizme:Nıne West

Kemer:Esmer Bujiteri


2 yorum:

  1. Hepsi cok şık Songul'cugum. Ayakkabi olarak genelde Nine West benimde favorimdir.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler eylemciğim:)
    Nıne West 'in modelleri bir harika..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.