17 Haziran 2012 Pazar

Zincir Detaylı Mini Elbise

Elbisemi kış başı dikmiştim.Sizlerle anca paylaşabiliyorum.Bir aralar hani günde 2-3 elbise dikiyordum ya o zamanlarda diktiğim elbiselerimden biri.Pratik kesim.Bu sefer düz bir model olmasın diye elbisemin yaka kısmına evde olan dore rengi zincir ekledim.Sırt kısmına yuvarlak bir pencere yaptım.Çok hoş oldu. Elbisemin yakasını hakim yaka çalıştım yakanın arka kısmında altın rengi düğmeler kullandım.Elbisem şazimente(terzi mankenime) olmadığı için yerde resimledim umarım bir gün üstümdede resimleyip paylaşırım sizlerle.Elbisenin rengi tam olarak ilk resimdeki gibi.Kumaş çok güzel bir kumaş.Takipçilerim bilir bu kumaşın mavisinden de bir elbise dikmiştim;http://wwwnisamublogcucom-nisamu.blogspot.com/2012/03/mavi-elbise.html  
        
         Ben elbisemi çok severek birkaç kere giydim peki siz beğendinizmi elbisemi?


Elbisenin rengi bu resimde tam çıkmış.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.