26 Haziran 2012 Salı

Haftasonu Diktiklerim &Tatil

Tatil öncesi son postum bundan sonraki postu inşallah memlekettten yazarım sizlere. Yarın  küçük prensesimle tatile gidiyoruz, malesef eşim gelemiyor bizimle o işin başında olmak zorunda.:(... .Memleketime gidip kendimi kızgın kumlardan serin sulara atıcam inşallah.:)

Gelelim bu cicilere bunları ablacığıma diktim.Hafta sonu  o kadar yoğundumki sürekli alışveriş için dışarlardaydık  bunları ne ara diktim ben bile kendime şaşıyorum.:)Bu kahve rengi kumaşı çok severek almıştım kısmet ablamaymış.Kumaşa tek kelimeyle bayıldım dikişi rahat  ve çok temiz bir iş çıktı ortaya.Yakayı küçük incilerle süsledim. Diktiklerimlerin yine pratik kesim ve dikim.Tabii aramızda uzun mesaeler  olunca provada olamadılar  umarım sorunsuz olurlar.



Bu mavi elbiseyi sıkı  takipçilerim iyi  bilirler.Aynı kumaş,aynı model 'den hem kendime hemde iki  arkadaşıma elbise dikmiştim.Bu aynı modeli 4. dikişim:)Yakında seri üretime geçiçem.




Bu cici elbiseleride prenseslere diktim yiğenime ve kızıma.Kumaşı çok güzel kelebekler,çiçekler cıvıl cıvıl.



Bu  askılı elbiseyide yiğenime diktim.Nasıl buldunuz cicileri yorumlarınız bekliyorum.

Benden şimdilik bu kadar gözlerim kapanıyor.Yarın erken kalkılıp yola çıkılacak 10 saat yolculuk,üfff ...Sevgiyle kalın.En kısa zamanda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.