12 Nisan 2012 Perşembe

Çok Yorgunum!


Resim google görselden.


                  Merhabalar,bu aralar yine bloğumu  ihmal ettim biliyorum affedin beni.Sebebini söyleyince sizde bana hak vericeksiniz.Evimizi geçen hafta sonu taşıdık.Nakliyenin dışında her işi tek başıma yaptım sayılır.Koca evi 3-4 günde tek başıma toplayıp, koliledim.Eşime bile birşey yaptırmadım,eline koli bantı almışlığı yok.Ben ise uzun bir süre koli ve koli bantı görmek istemiyorum.Evimi 3 günde yerleştirdim.Biraz hiperaktif olduğum için bir işe başladımmı benim için  hemen bitmeli ama ilk iki gün ayaklarımın zonklamasından ve bel ağrımdan uyuyamadım.Çok ama çok yoruldum.Halada çok yorgun sayılırım.Şimdi her işim bitti sayılır çok şükür yeni yeni dinleniyorum.Çevremdekiler bu kadar kısa sürede evi tek başıma toplayıp yerleştirmeme şoktalar.Eeee ben burda gurbette uzaklardayım  ailemden kimse yok haliyle iş başa düşüyor.Her sene taşınan insanları düşündükçe  şoklardayım hayatımda ilk defa taşınma serüveni yaşadım çok ama çok zormuş.Rabbim  taşınanların yardımcısı olsun. Bir sonraki postum dikiş postu olcak.Sevgiyle kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.