28 Mart 2012 Çarşamba

İncili Elbise







Kış başı diktiğim elbiselerden bir tanesi daha.O zamanlarda günde en az bir elbise dikiyordum.Resimlerde kumaş net çıkmamış aslında çok güzel bir kumaş yumuşak,parlak,likralı,kendinden dore rengi simli .Kumaşın metresi 1 tl.Bu kumaşın aynısından kendime bir tane de yüksek bel pantolon diktim.Bir arkadaşıma da elbise diktim.Elbisemi 2-3 defada giydim ama üstümde resimleyemedim.Modeli yine makası kumaşa vurduktan sonra ortaya çıktı.Pratik kesim ve dikim.Elbise bittikten sonra bana biraz eksik geldi.Bende elbiseme biraz renk katıyım dedim aldım incileri elime başladım dikmeye.Ben sonuçtan memnun kaldım sizce nasıl olmuş incili elbisem?

4 yorum:

  1. bence gayet güzel olmuş. iyi günlerde giy :) doreyi çok severim...

    YanıtlaSil
  2. Mihrican çok teşekkürler.Bende dore rengi herşeye bayılırım.:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel!! inci detayından ben de çok hoşlanıyorum...

    YanıtlaSil
  4. Modavesaire,çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.