26 Eylül 2011 Pazartesi

Merhaba & Yine Bir Elbise Dikimiyle Burdayım:)

Bir süredir bloğuma uğrayamadım,üzgünüm.Niye uğrayamadığıma gelicek olursak şu an pek anlatma modunda değilim.Belki sonra....


                                                     Gelelim cici  elbiseme:)









            Bir süredir dikiş  makinemin başına geçememiştim rahatsızlığımdan dolayı..Bu sıkıntılı  dönemlerde bana en iyi gelicek dikiş dikmek diye düşünerek bugün makinemin başına geçtim. Kumaşlarımı karıştırdım elime bu kumaş geçti.Kumaş çok eskilerden kayınvalidemin sandığından, bir süre önce bana vermişti  .Kumaşın renklerine vuruldum tam yaz renkleri .Elbiseyi yine kalıp kullanmadan pratik bir şekilde kesip diktim.Yaka ve kol çevresine kumaştan yuvarlak şekiller kesip monte ettim.Son olarak birde kuşak yaptım elbiseme.Elbisem gerçekten çok güzel oldu,prova bile istemedi..Ben pratik dikişi çok seviyorum tam benlik.En kısa zamanda üstümde sizler için resimliycem.Eeee nasıl buldunuz elbisemi???

2 yorum:

  1. Arkadaşlar ben bu elbiseyi kışın dikmiştim.

    Şimdi niye bu post ilk sıraya yerleşti anlamadım.Benim Pc den sonra Bloğumda kafayı yedi:(

    YanıtlaSil
  2. cnm yarışmama katılmanı isterim...
    http://chicoolatte.blogspot.com/2011/09/1yil-hediyem-chanel-mineral-allik-ve.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.