11 Ocak 2011 Salı

Dişçi Randevum

Nerdeyse iki  aydır erteliyordum dişçime gitmeyi.Ama hafta sonundan beri ağrım çok fazla arttı ve sürekli ağrı kesici içiyordum.Bunun kaçışı yok dedim ve akşam üstü eşimle dişçimin yolunu tuttuk.Dişçime 6 aydır gitmezdim özlemişler beni:))Ben iki dişim çürümüş zannediyordum ama çok şükür tek dişmiş.Bugün kanal tedavisi yapıldı ve hafif iltihaplandığı için antibiyotikli ilaçla kapatıldı.Cuma günü  tekrardan gidicem.Kanal tedavisinden önce iki tane iğne yapıldı hala yüzümün sol tarafı uyuşuk,başımda sersem gibi.

Bugün hava öyle soğukki burda,  hiç dışarıya çıkılcak gibi değil.Soğuk hava yüzünden arkadaşlarla öğle yemeği için sözleşmiştik  gitmedim.Niyeyse hiç giyinip süslenip  dışarı çıkmak içimden gelmedi.Ama mecbur olunca dişçime gittim.Bu havalarda hep aklıma dışarda sokaklarda , gecekonduda doğru düzgün yakacağı olmayan insanları düşünürüm acaba ne yapıyorlar diye.Rabbim cümlemizin yardımcısı olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.