7 Ocak 2011 Cuma

Ayaklarım Zonkluyorrr



Sabah öyle güzel uyuyormuştumki  ev telefonun  sesine uyandım.Kızım normalde sabah erken kalkar  bugün oda daha uyanmamıştı.Bir yandan tel arkadaşımla konuşuyor bir yandanda yatağa geri dönme planları yaparken bu seferde cep tel çalmaya başladı.Cepten arayan arkadaş 1 saate hazır ol sosyete pazarına gidiyoruz diye bağırıyordu.Dışarıya bir baktım lapa lapa kar yağıyor.Acaba gitsemmi gitmesemmi derken  o arada kızım uyandı. Kuzumun hemencecik kahvaltısını yaptırı verdim.

                    Baba kız onları evde bırakıp arkadaşlarla pazara gittim.Üşüye üşüye alışveriş yaptık.Ben pazardan  kızıma çeşit çeşit çoraplar ,kadife taytlar,kendime de bir tayt aldım geldim.Eee pazardan geldim  evimi toparladım kızımı ve kendimi hazırladım yine arkadaş gezmesine gittik( bu ara iyice gezenti olduk hee ) ..Gezmeden eve gel soyun dökün doğru mutfağa yemek yap, yarın gelicek misafirler için pasta yaptım,ve börek sardım.Daha bazı ikramlıkları sıcak servis ediceğim için sabah yapıcam.Daha yeni oturabildim.Ayaklarım zonkluyorrrr ,çok yorgunummm:(

Atalarımız atasözlerini boşuna söylememişler,Akılsız başın cezasını ayaklar çeker diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.