14 Temmuz 2013 Pazar

Uzun bir aradan sonra Merhaba

Tam 4 ay olmuş son yazımı yazalı ne çok ara vermişim farkında olmadan çok özledim bloğumu ve sizleri.Ara ara merak eden takipçilerimin mesajlarını okudum ama bir ses veremedim.Son yazılarımdan birinde sizlere bir kaç iş teklifinden bahsetmiştim diye hatırlıyorum bu iş teklifide tamamen tevafuk  .Ben 4 aydır bir tasarım ve dikim atölyesinde terzi olarak işe başladım  hem abiye hem günlük kullanım için kişiye özel kıyafetler dikiyoruz.Kumaşın kesiminden başlıyorum bitimine kadar herşey bana ait diyebilirim tabii terzi yardımcılarımızda var ama  çok yoruluyorum.Çok yoğun bir iş tempom var yaz sezonu sebebi ile nefes almadan çalışyorum diyebilirim akşama kadar çalıştığım yetmiyor gibi akşamları bide eve iş getiriyorum tam bir iş koliğim ben:)Çok yoruluyorum ama bir o kadarda çok seviyorum işimi.Uzun yıllardan sonr tekrar çalışmak iyi geldi bana.Ama şunu bir kere daha iyi anladımki kişiye özel dikim çok yorucu ve zahmetli.Ara ara size işim ve iş yerim hakkında yazılar yazarım, diktiklerimide sizlerle paylaşmaya çalışıcam.



Çok şükür ki sağlıklaa sıhatle bir ramazan ayına daha erdik ne mutlu bize.Günler uzun ama Rabbim gücünü veriyor.Herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.



2 yorum:

Yorumlarınız için teşekkürler.