17 Mayıs 2012 Perşembe

Nerelerdeyim!

Görsel google.

Merhabalar,yine uzun süredir bloğuma uğrayamıyorum,beni düzenli olarak takip eden arkadaşlardan özür dilerim.Sizlerle paylaşmak istediğim o kadar şey varki aslında ama ben yine resim yükleyemediğim için yazı yazmak içimden gelmiyor.Sırf sizlere hergün yeni görsellerle yazılar hazırlıyım diye iyi bir cep telefonu aldım(aldım diyorsam eşimden kendisi Turkcell bayisi ) ama sıfır cihaz  1 hafta da bozuldu günlerdir servisten gelemedi gitti.:( Anlıycağınız ben yine resim yükleyemiyorum...

Bu aralar neler yapıyorum diye soracak olursanız yeni evde pek dikiş dikesim gelmiyor.Dikiş makinesinin sürekli ortada olmasını sevmiyorum.Dikiceğimi dikip hemen makinayı gözümün önünden kaldırıyorum.Aslında bu ara siparişlerde var ama niyeyse ben pek dikiş dikme modunda değilim.Birde  kpss ye girmek istiyorum bu zamana kadar niye hiç sınava girmedim diye kendime çok  kızıyorum.Okulu 1.likle başarı belgesiyle bitir, senelerce evde hiç birşey yapmadan boş boş otur boşa geçen yıllarıma yanıyorum,üzülüyorum.Fırsat buldukça ders çalışmak için kendime bir kitap aldım kapkalın bir kitap 3 ayda nasıl biticek hiç bilmiyorum.Kendimi sıkıp hergün ders çalışmam lazım havalar da gün gün ısınıyor hava güzel oluncada hep dışarlardayız.En kısa zamanda  şu resim yükleme  problemini çözüp  bol resimli postlarda görüşmek üzere.Sevgiyle kalın....

2 yorum:

  1. Üzülmeyin geç olsun güç olmasın şimdiden çalışın eminim güzel puanlar alırsınız.

    YanıtlaSil
  2. Güzel dileğiniz için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.