20 Aralık 2011 Salı

Bir, İki Ses ..

Merhabalar,
Bir  ayı geçmiş bloğuma yazmayalı ne çok olmuş takip eden arkadaşlardan çok özür dilerim.Ama resim yükleme sorununu çözemediğim için içimden  hiç birşey yazmak gelmiyor.Aslında sizlerle paylaşmak istediğim o kadar çokkk şey varki,ama resim paylaşamayınca  içime sinmiyor....

Bloğuma yazmadığım zamanlarda neler yaptığıma gelicek olursak bol bol dikiş dikiyorum.Artık iyice ev terzisi oldum:)Siparişlerin arkası kesilmiyor.(Çok şükür).Senelerdir evde boş boş günlerim geçmiş.Keşke çok öncelerden başlasaymışım dikişe .Şimdiye belki küçük bir moda evi sahibi  bile olabilirdim.:)Hoş eşim ben bugün he desem hemen küçük bir yer açma taraftarı ama ben şimdilik düşünmüyorum,kısmet bakalım....Bugün bir arkadaşımın  iki elbise ve bir tunik'ten  oluşan  siparişini teslim ettim.Çok içime sindi diktiklerim.Arkadaşımda çok beğendi cicilerini.Yarında yeni siparişlere başlıycam inşallah.Resim ,google görselden.

Dikiceğim elbiselerin biri bu model,(yılbaşı gecesi için) yalnız ben elbisenin yakasını hakim yaka,iç elbisesinide ğöğüs dekolteli ,balenli çalışıcam.Diğer siparişlerim suni deriden  mini etek , dantel güpürden  şık bir bluz,ve siyah tül etek.

Yalnız bir sorunum var oda benim emektar dikiş makinelerim.Sık sık  sorun çıkarıyorlar.Çıkarmasalar  herşey çok daha güzel olucak ama nerdeee ,sürekli eror veriyorlar.Yarın  yine soluğu makine tamircisinde alıcam.:PYakında dayanamayıp eve bir sanayi makinesi alırsam şaşırmayın:)Yarın çarşıya inmişken kendime birde terzi mankeni alıcam artık farz oldu bir terzi mankeni.Şimdilik benden haberler bu kadar.Sevgiyle kalın benim güzel takipçilerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.