2 Ağustos 2011 Salı

Eve Dönüş&Hayırlı Ramazanlar

Merhabalar,evet artık  evimize dönmüş bulunuyoruz.Bu sene tatil bana çok kısa geldi 23 gün kalmışız : P, ramazan ayı olmasa  bir iki hafta daha kalabilirdim,ama ramazanı evimde geçirmek istedim.Birde eşimde burda yalnız olunca tatilimiz noktalayıp evimize geldik..

10 saatlik otobüs yolculuğundan sonra o yorgunlukla  eve girer girmez ben direk bavulları boşaltıp  akşama kadar evimi temizledim.Ertesi gün kaldığımız yerden gezmelere tam gaz  devam ettik.Sağolsun arkadaşlarımız bizi çok özlemiş tabii bizde onları.

Burda hava öyle sıcakki, bu memlekette 8 senedir yaşıyorum ama eminim bu zamana kadar böyle sıcak görmemiştir bu memleket.Evde klimamız var ve bu seneye kadar  kullanmaya hiç gerek görmemiştik.Ama bu aralar bizi hasta etmiycek şekilde her daim kullanıyoruz.

Bu aşırı sıcakların ramazan ayına gelmesi kötü oldu.Susuzluğa dayanmak zor ama Rabbim gücünü veriyor.Ne güzel bir ay bu ay.Sahur heyecanı,iftar telaşı,bu güzel ayın verdiği mutluluk, huzur ne kadar güzel....

   Herkesin  Ramazan ayı hayırlı ve mübarek  olsun.

2 yorum:

  1. selam blogumda sizi bir mim bekliyor... sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Yeldacım çok teşekkürler,hemen alıyorum:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.