8 Haziran 2011 Çarşamba

Kolay Kloş Etek Dikimi


Yazmaya vakit bulmuşken hemen bir post daha hazırlayım dedim.Bu saatte ne kadarda hamaratım değilmi?:P.Yazamadığım günlerin acısını çıkarıyorum.Ve beni düzenli olarak takip eden izleyicilerime teşekkür etmek istiyorum.

Bu kumaş kayınvalidemin sandığından değil heheheh (son zamanlarda bütün diktiğim cicilerin kumaşları kayınvalidemin sandığında dı ).Kumaşı alalı 6 yıl olmuştur.Renklerini çok sevmiştim kumaşın.Etek diktirmek için almıştım ama kısmet kendim dikmeyeymiş.Eteğin dikimide çok kolay.Kumaşı 4 de katlayıp sadece bel ölçümü kesip çıkardım.Kestikten sonra  kumaşı açtığınızda sadece orta kısmından yuvarlak bir bölüm çıkarılmış oluyor.Ben eteğe fermuar dikmedim ama siz daha rahat kullanırım diyorsanız eteği yandan fermuarlı çalışabilirsiniz.Beline kendi kumaşıyla kapladığım kalın bir lastik taktım..Etek ucunada kalın fisto geçirdim.

    Yorumlarınızı bekliyorum.Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.