4 Şubat 2011 Cuma

Abiye Elbiselerim Satışta

Bugün dolabımı düzenlerken elime bu Abiye elbiselerim geçti.Dolapta durdur nereye kadar dedim zaten süreklide yenileri alınıyor.Maksat dolapta yer açılsın.Bende satışa sunmaya karar verdim.Gitti gidiyorda satışa sunmadan sizlerle paylaşmak istedim.Elbiseler dolapta  galoşlarında azıcık kırışmışlar.Elbiselerle ilgilenen arkadaş  olursa bana bu postuma  yorum yazarak ulaşabilirler.Msn adresimde niyeyse sorun var.





 1.Elbise: Bellagio marka Siyah kalın saten kumaştan,etek ucunda tül var. Sadece 2 defa giyildi.34-36 bedene olur.34 bedene daha rahat olur.Elbisenin üzerinde ince şifon şalı var.Fiyatı:45 tl. Ben  250 tl ye  almıştım.






2.Elbise-Tuvalet: İki parçadan oluşuyor.Üstü pullarla işli.Eteğide taşlı boncuklarla süslenmiş.Hiç ama hiç giyilmedi.Kınamda giymek için alınmıştı.Ama biz kına yerine 2 ayrı şehirde düğün yaptığımız için giymek kısmet olmadı.Üzerinde 2 numara yazıyor. 36- 38 bedene olur.Fiyatı: 65 TL.




3.Fuşya Elbise: Odrella marka 38 beden.36-38 olur.Geçen sene kardeşimin düğünü için almıştım sadece 1 kere giydim.Fiyatı :55 TL ben 160 tl ye almıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.